Friday, May 27, 2011

မသိစိတ္ရွာပံုေတာ္။ အစက ဒီစာအုပ္ လက္ထဲေရာက္လာေတာ့ စ ဆံုးဖတ္မလို႔ပဲ။ သံုးမ်က္ႏွာေလာက္ ဖတ္ၿပီးေတာ့ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုလံုးျဖစ္ခဲ့တ့ဲ မသိစိတ္ေရာဂါေစညႊန္ရာအတိုင္း ငါ့အတြက္ အေရးႀကီးတာက ကဗ်ာႏွင့္ကဗ်ာေရးရာဆိုၿပီး ဒီတစ္ေခါက္လည္း ေရာက္ရွိရာ စာမ်က္ႏွာကို ခဏေခါက္၊ တစ္ေနႏွစ္ႀကိမ္ ထမင္းအိုးအဖံုး ဖြင့္သလို Equalsignpoetryetics.com ကို အေလာတႀကီး ဖြင့္လိုက္တယ္။ အဲဒီ့ဆိုဒ္က ဆြဲခ်လာၿပီး ျပန္စုေပါင္းထားတဲ ့ မိုက္ခရိုေဆာ့ဖ္ဝါ့ခ္ဖိုင္ ကၽြႏ္ုပ္၏ ကြန္ျပဴတာထဲမွာ ရွိပါတယ္။ အျပန္ျပန္အလွန္လွန္ ဖတ္ပါတယ္။ ရည္ရြယ္တာက ႏိုးၾကားေရးပဲ။ ဒါေပမယ့္ ေရွာ့ခ္မ်ားသြားေတာ့လည္း မရည္ရြယ္္ပဲ သတိလစ္ခ်င္လာတယ္၊ ကၽြႏ္ုပ္၏ ကြန္ျပဴတာ အေပ်ာ့ထည္ပိုင္း ေလးလံလာတယ္။ ဒါျဖင့္ မူလအသံ ဆိုတာဘာလဲ ဦးေအာင္ခ်ိမ့္ကိုယ္တိုင္ ကိုယ္ေတြ ့ေျပာတာက ေပါ့လတိစ္ တဲ့၊ ကဗ်ာမွာ သရုပ္မွန္ၿပီး ဆယ္ရီလစ္၊ ဆယ္ရီလစ္ၿပီး သရုပ္မွန္၊ ဒါေပမယ့္ အရင္ဆယ္ရီလစ္ေရာ အရင္သရုပ္မွန္ေရာ မဟုတ္ေတာ့ဘူးဆိုတဲ့ သူ ့ထံုးစံအတိုင္း တိုထိျပတ္သား မွတ္သားဖြယ္ရာ အသည္းစြဲ ကဗ်ာဆရာ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ၉၇ လက္ေရြးစင္ကို ျပန္လွန္တယ္၊ ဂၽြန္လကို ျပန္လွန္တယ္၊ သစ္ရြက္အေသကို ျပန္လွန္တယ္၊ ေတာ္လွန္ကို ျပန္လွန္တယ္။ အခ်ိဳး၊ ေတးထပ္၊ ေလးလံုးစပ္၊ ပကိဏၰက၊ သီခ်င္းႀကီး၊ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ ကဗ်ာသုတ္ ဝိနည္း အဘိဓမၼာ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ အကုန္ျပန္လွန္ထား။ သွ်င္ဥတၱမေက်ာ္၊ ေမာင္က်ဘမ္းကအစ ဆီးဘန္းနီႏွင့္ မန္လည္ဆရာေတာ္မ်ားအလယ္၊ တာရာ၊ သိန္းေဖျမင့္၊ ျမသန္းတင့္ အဆံုး အျပန္ျပန္လွန္လွန္ထား၊ မ်က္ေမွာက္ကာလႀကီးရဲ ့ႏွလံုး ေသြးတိုး ဆီးခ်ိဳ သြက္ခ်ာပါဒ ကိုးဆယ့္ေျခာက္ပါး ရမ္သမ္ကိုလည္း မ်က္စိဖြင့္ နားစြင့္ထားေပါ့။ က်မ္းစာလာဥပေဒ စည္းကမ္းတို ျပန္လွန္ၾကည့္ရမယ္၊ ေတာ္လွန္ၾကည့္ရမယ္၊ ေက်ာ္လွန္ၾကည့္ရမယ္။ ျမင့္သန္း၊ မင္းခက္ရဲ စသျဖင့္ အေထာက္အကူ ရွိပါတယ္။ စာအုပ္စင္ အေပၚဆံုးထပ္ ေခတ္စမ္းမွသည္ ေခတ္ေပၚ ယေန႔ ေႏွာင္းေခတ္ေပၚေတြေတာ့ သင္ရိုးကုန္ အာဂံုေဆာင္ျပီးသားပဲ။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ကဗ်ာေျပာေရးဆိုခြင့္ဟာ ဒီအေပၚမွာ မူတည္တယ္လို႔ က်ဳပ္ဘက္က ယံုၾကည္တယ္။ ကဗ်ာေရးသက္တို႔ ကဗ်ာပါရမီရွင္တို႔ ငါေရးမွကဗ်ာတို႔ နဖူးေခၽြးျပန္ သခ်ၤာကဗ်ာတို႔ ကမၻာလံုးထဲဆိုင္ကယ္စီး သိပၸံကဗ်ာတို႔ ပို႔စ္_ပို႔စ္_ပို႔စ္ေမာ္ဒန္ကဗ်ာတို႔ နာ့ေလာက္ေတာ္သူမရွိ နာ ့ေလာက္တတ္သူမရွိ ဆရာတကာ့ဆရာမွာ နာ ့ဆရာအေတာ္ဆံုး တပည့္တကာ့တပည့္မွာ နာ ့တပည့္အတတ္ဆံုး အြန္လိုင္းေပၚက သားသား မီးမီး ကိုကို မမ ဦးဦး ေဒၚေဒၚတို႔ရဲ႕ အျပန္အလွန္ရွယ္ၾက ရွယ္ကဗ်ာတို႔ …. အိုဘယ့္ ကဗ်ာမဟာယာနအေပါင္းတို႔၊ သၾကၤန္အေျမာက္သံဆိုတာ အခုမွၾကားဖူးတာမဟုတ္ ေခတ္အဆက္ဆက္ ကဗ်ာဖြဲမီးေပါင္း ေသာင္းေျခာက္ေထာင္မက ေလာင္ကၽြမ္းၿပီးစီးခဲ့ေလၿပီ။ ေဒသမဂၢဇင္းသည္လည္း ဖြဲမီးႏွင့္ေရပြက္ပမာ ဆိုသည့္အျဖစ္ကို မျမင္ လူတို႔၌ရွိတတ္သည့္ အတၱဘဝအမွန္ဝါဒ အစြန္းအတိုင္း တိုင္းမ္ႏွင့္ ဒိုင္ဂ်စ္ မဂၢဇင္းႏွစ္ပတ္လည္အလား ထင္မွတ္ႀကီးက်ယ္ေနၾကရာ ငါႏႈတ္ထြက္ေပးမွ ေအးေတာ့မယ္။ သင္တို ့ဆယ့္ေလးငါးေယာက္ေပါင္းမွ ရန္သူငါ့တစ္ေယာက္ကို ေအာင္ႏိုင္မယ္ဆိုလည္း ေပါင္းၾကေပါ့။ ငါ့မွာ ရန္သူမ်ိဳးငါးပါးမက၊ ညမီးကင္းေစာင့္ရန္၊ ည သူမဆီ တစ္ေခါက္ ခ်စ္ခင္သနား ၾကင္နာလြမ္းဆြတ္အံ့ၾသရန္၊ အခ်ိန္ႏွင့္ ဇယားႏွင့္ အလုပ္သင္ႏွင့္ ဝန္ထမ္းဘဝ ဝင္ေရာက္ရန္(မဝင္ရန္) ကိုယ္ပိုင္ကြန္ျပဴတာမွာပဲ လက္ဖက္ရည္ဖိုးရရံု ခိုးကူးသြင္းေပးရန္၊ ရန္အသြယ္သြယ္နဲ ့ကၽြႏ္ုပ္၏ ကြန္ျပဴတာ ေလာေလာဆယ္ ယူပီအက္စ္ထဲက ဘက္ထရီတစ္လံုးလဲရန္။ Please Give ဆိုတဲ ့ရုပ္ရွင္က အခုမွ ထြက္လာတာပါကြာ။ မွတ္တမ္းမွတ္ရာေတြထဲ ျပန္ၾကည့္လို႔ ဓါတ္ပံုအယ္လ္ဘမ္ေတြထဲ ျပန္ၾကည့္လို႔ ငါမင္းအေပၚမွာ ေခတ္အဆက္ဆက္ ဘဝအေကြ႔ေကြ႔ လူမ်ိဳးဘာသာမေရြး ရာေထာင္ခ်ိီ အသိမိတ္ေဆြေတြအေပၚမွာ ငါ့ဘက္က မိတ္ေဆြတို႔ ဝတၱရားပ်က္ကြက္ခဲ့တာရွိရင္ ေထာက္ျပႏိုင္ပါတယ္ အခ်စ္ရယ္။ ဒီေန႔မွာ အဲဒီေကာင္ႀကီး ျပန္ရလိုက္တာက အိမ္မွာေန႔ လည္ေန႔ခင္းဆို တစ္ေယာက္တည္း S.O.A.D ရဲ ့ lonely day ကို Repeat လုပ္ၿပီး အသံကုန္ဖြင့္ နားေထာင္ေနရတာပါပဲကြယ္။


ေမာင္ယုပိုင္






http://www.kaungkin.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=42&Itemid=62

0 comments:

Post a Comment